Sevinli21 insallah alir yiyorum. Ben de aci agri hissetmiyorum ama maaleaef karnim asiri sert gergin farketmemek imkansiz. Doktor gorur gormez bu hafta dogum olur dedi hatta. 100 lere varan kasilmalarim cikti nst de. Su an daha iyiyim sukur. Bekleriz insallah 37 yi. Bana da serklajli olan olmayan diger arkadaslara da saglikla vaktinde dogum nasip olur insallah. Siz de saglikla buyutun bebisinizi. Bilgiler icin sagolun 🤗🌼