Arkadaşlar ben serklajliydim 37 haftamda doğum yaptim hamilelikte serklaj dan çok korkmuştun bebeğe ne olucak birsey olucak mı hep endişelerle geçti ama hep dua ettim ve sağlikli bir şekilde doğum yaparsam serklajlilara bilgi vericem dedim çünkü insan o sürecte o kadar yardıma ihtiyacı oluyor ki bunuda sizi biraz rahatlatmak için yazdım korkmayın rahat olun kendinizi çok kısitlamayın