Meltem_aras korkmayın progestan çok iyi bir ilaç bebekte bir anomali yoksa düşmesine engel olacaktır.bende ilk haftalar kanama vardı doktor çok ümitli konuşmadı, dayanılmayacak kadar kasıklarım ağrıyordu 7. Haftada kanamam bitti şu an 11 haftalık olduk hiçbir iş yapma tabure üstünde ılık duş al ayakta kalma merdiven in çık yapma umudunu kaybetme 🙏