Merhaba hanımlar 5 haftalık hamileyim düşük riskim var buna bağlı kesemde kanama var dün akşam düşük iğnesi oldum iki gün sonra ise haplarını kullanacağım.Doktor %50 şansım olduğunu söyledi.Böyle bir durum yaşamış veya yaşayan var mı? Süreciniz nasıl geçti? Psikolojik olarak çok kötü hissediyorum😔😔