mrs_elisah bsra1321 bende Yataş cottony tavsiye ederim. 0-2 ve 3-6 yaş için çift taraflı yatak ve yıkanabilir kılıf.
drn05 mucizemm01 ben öyle yaptım. Umarım pişman olmam :) bunların saklaması çok rahat ve hafif bir ürün gerçekten
-hyt mucizemm01 ben aynen normal yatak için aldım ayrı olarak Ablam sepet beşik verdi bana ikisini kullanıcam
Serdem39 bsra1321 aynen bebek için başka bişey olmadan kullanılması zor gerçekten de yeterli değildi 😊
drn05 -hyt bende takipte kalayım bu markayı o zaman. Daha zamanım var nasılsa belki bir umut indirime girer :))
-hyt mrs_elisah aldım gitti vallah indirimli görünüyordu 315 tl aldım yorumlarıda güzeldi birde yıkanıyor olması mükemmel çok teşekkür ederim 😘😘
mrs_elisah -hyt rica ederim 😇😇😇😍 biz alalı 1 ay oldu bugün yatağımızı hazırladık gayet güzel rahat kullanışlı 😇 hayırlı olsun bebişiniz mışıl mışıl uyusun o yatakta 😍😍😍
minnie123 Azrabetulunannesi Prego Maxima aldım içine de ebebekten kraft yataş visco oyun parkı yatağını aldım kullanmadım ama henüz
KMerveK Azrabetulunannesi bende aynısından aldım çok kaliteli kumaşı filan sallanirken hışırtı yapiyo mu ayaklari gıcirdıyo mu diye kurulumunu yapinca kontrol ettik gayet güzel bakalım bebek doğunca anliycaz artık nasıl olduğunu insallah sever