Kızlar bir iki haftadır bacaklarım, kolum göğsüm kaşınıyor ama kilodan, yırtılmadan fln değil. Aslında ilk başta bacaklarımı yeni almıştım, acaba ondan mı dedim kaşıdıkça tahriş olmuş gibi bi görüntüsü var kızardı kanadı hatta, yanı böyle bişey yaşayan oldu mu? Hamilelikten filan mı acaba neden olabilir ki sizce, kızarma bacaklarımda var sadece çok kaşıdığımdan o yüzden acaba aldığım için olabilir mi yoksa bu kaşınma hamilelikten mi geçmedi endişelendim 23+3 haftalık hamileyim