mercimeginanne Cigdem_ckmz tüy dökücü kremde aynı cnm emin olabilirsin 🙈 kalın ve sert çıkıyor, 2-3 gün içinde kendini belli etmiş oluyor. Yani jilet meyse tüy dökücü kremde o. Bnm tavsiyem kullanmaman ki doktorlarda izin vermiyor ama sen bilirsin
Cigdem_ckmz mercimeginanne teşekkürler canim bende ilk defa deneyecektim ama dediğiniz gibiyse gerek yok🥰
haziranin25i Cigdem_ckmz 36+6 dayım.. Zamanında lazere gittiğim için bacak ve koltuk altımda yok 🤭 bikini bölgem içinde dün ağda yaptırdım 🙈
annepanda Cigdem_ckmz tüğ dökücü krem alerjik reaksiyon yaparsa. İlk defa kullanacakmışsınız.. birde çok basarıli olmuyor malesef.. agda yaptırsanız hemen uzamaz..