Cigdem_ckmz hatta çok yoğun bölgelerde bazen tam almıyor da. İç kısımları kastediyorum. Yani ben çok bekletmiyordum çünkü zarar gelir diye. Bir de bence zararlı ben denemiştim özel bölgemde ertesi günü idrar yolu enfeksiyonu gibi sızı, yanma olmuştu. Yine de çok yapmamak lazım kremle. Jilet yaparız daha iyi