Twinhatice Kızlar bugün kontrol vardı bebeğim 37,5 cm. 1400 gram, doktor sağlıklı bi sıkıntı yok dedi ama küçük geldi bana, bu haftalarda olup boyu kilosu farklı olan var mı
Nurasl Twinhatice benim de en son 27+4 de gitmiştim 37 cm 1140 gramdı bana da küçük geldi ama doktor önde dedi
ssnnmmm Twinhatice benimki erkek ama ultrason ölçümleride birebir sonuç vermiyor doğunca bile genelde farklı çıkıyor bebeklerin kilosu ondan bile fark olabilir canım
Gzmrt Bende 29 haftalık gittim 1200 dü doktor yavaş kilo alıyor dedi kontrollü ilerleyeceğiz dedi beni telaşa düşürdü gerçekten morelim çok bozuldu. 31.haftada tekrar çağırdı beni de.
Twinhatice Gzmrt Gzmrt 28.haftada gitmiştim ben 1100 gr dedi. Normal dedi ama yine de. Böyle küçük mü acaba diye
Gizem_ar Benim 30. Haftada 1600 küsürdü ama 32 de gittiğmde sadece 200 gr almıştı doktorum az almış dedi ptesi kontrolüm var umarm toparlamıştır sizinkide gayet iyi her bebek bir değiil sonuçta iyiyken bi anda yavaşlayabilir yada tam tersi
Twinhatice Gizem_ar insallah çok teşekkür ederim, bebegin kilo alması için özel yapılacak bisey var mı acaba
Ortmenanne16 Twinhatice canım ben geceleri ballı süt içtim ve brokoli çok yedim 3 haftada 800 gram almış kaşarda çok etkili 🙏🙏
Gizem_ar Twinhatice bende elimden geldiği kadar kuruyemiş yemeye süt icmeye ve kaşar muz yemeye dikkat ediyorum bakalm sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah önemli olan o 🤗
Ortmenanne16 Tevhidehli1 24. Hafta bakıldı şeker çıkmadı yinede bu ayda bakacak doktor şeker var mı diye sütü bal olmadan içemiyorum diye öyle içtim mecbur normalde asla süt içmem içemem bebek hatrina içtim 🙏🙏
Tevhidehli1 Ortmenanne16 şeker yüklemesinden sonra şekeri çıkan çok gebe var siz açlık tokluk takip etmeye çalışın isterseniz hatta şeker yüklemesinde sıkıntı çıkmayıp 33.haftada çok yüksek şekeri olan bir hanımı okuduym burda ☘️
Ortmenanne16 Rabia54_ evet haftada 2 kere brokoli hasladim sütü de o süreçte içtim ama abarttım sanırım 🤭🤭 fazla kilo aldı bu seferde
Twinhatice Gizem_ar insallah 🙏🏻🙏🏻Tek temennim o benimde ama bebek küçük olursa emme refleksi falan az olur diye korkuyorum