Ben ikeadan bez torbası dedikleri bişi vardı onu aldım, kirli torbası olarak kullanıyorum. Koku falan yapmadı hiç arada onu da atıyorum makinaya kızımınkilerle yıkanıyor mis gibi oluyor. Boş bulduğunuz yere asabilirsiniz bence çok kullanışlı bir bakın derim.