Alyaseda Kızlar haftalardır belki aylardır bebegimin odasına kirli sepeti arıyorum lakin şuana kadar öyle güzel kullanışlı birşey çıkmadı önüme önerileriniz varmi ınstagramda olsun internette olsun 😔
Heather Alyaseda biz evlenirken ikeadan iki katlı dolap şeklinde kir sepeti aldık. Renkli beyaz olarak kullanıyorduk bebek gelince bebek yetişkine çevireceğiz🙂 fikir olur belki bakın isterseniz🙂
Drngrkm Alyaseda canım ben şöyle yaptım. Japon pazarından bir tane sepet al isteiğin boyda. Etrafına bebeğinin cinsiyetine uygun bir renk kumaş dik, üstüne de bi tane ayıcık,tavşan vb. Bir şey koydun mu harika oluyor.
Gamzeli Alyaseda english home da pandalı var cok güzel suanda imdirimde sitesine girip bakabilrsin canım 🙂
Alyaseda Heather malesef benim bebeğin odasında dolap koycak yerim yok bir yerim var onuda ıkeadan oyuncak dolabı alcam onun için ayirdim kendi kirli sepetimide güzel bisey aldım oda kendi odamda köşede duruyor banyomdada yer yok malesef 😔
Alyaseda Drngrkm aslında mantıklı ınstagramda bi sayfada gördüm bayan dikmiş ben sandim kalın bişey üstüne dikti kartonun üstüne dikmiş ama sizin fikir çok iyi 👍👍😍
Babiessss frucha_tasarim sayfası var instagramda. Kalın dayanıklı kağıttan var bi bakın benim çok hoşuma gitmişti 🙂
Alyaseda Babiessss modeller örnekler çok güzel belki oyuncak sepeti olarakda kullanılabilir ama kapaklı ici gözükmese kötü görüntü olmasa daha güzel olabilir 😙😍
Sibel88g Kirli sepeti dışında kirli torbasi var kumaştan yatağa asiliyor yeriniz az ise bu modeller tam size uygun çocuk kirli torbasi diye arayınca google da örnekler çıkıyor
Alyaseda Sibel88g evet benim uyku şetininde vardı biz almadık içinde koku yapabilir ve küçük diye fermuarli olması da aç kapa aç kapa sıkıntı olabilir diye ama değerlendireceğim tekrar teşekkür ederim🤗🤗😘
eCeCik Çok önemli mi bu kirli sepeti ? Bebeğin çamaşırlarınıda ayrıca mı yıkıcaz cidden 🤦🏼♀️ Bugün 4 makina çamaşır ütüledim sanırımbide bebek giysilerini düşününce gerildim😈
Babiessss eCeCik yumuşatıcısı deterjanı bebeklere özel olanından olucağı için ben şahsen ayrı yıkıcam 🙈 yıkamak neyse de ütü kısmını düşünmek istemiyorum 😂
Alyaseda eCeCik ben yeni evlendigimde nevresim pike atlet bunları bile ütülerdim 😐 ama hamilelikte zorlanınca bıraktım güzel asiyorum güzel kaldırıyorum 😂 ama bebeğin eşyalarını her şekilde utulemeyi düşünüyorum çünkü buhar mikrop kırar ya ondan doktorlarda 3 4 yaşına kadar ayri yıkamayı oneriyormus biyerde okumuştum 😆 ama sende senin eşyaları boşverip benim gibi sadece gerekli olanları ütüleyip bebeginkilere yogunlasabilirsin 😂😂
eCeCik Alyaseda bebeğin eşyalaını zaten ütüleyeceğimde benim evde başkonnyok kurutma makinasında kurutuyorum hemen katlamazsam ütü gerekiyor maşesef🙄