Seref 18 haftalikken gittiğimde once bebegimin hiç bir yerini olcemediler. O ara gezen bir doktor radyoloji uzmanıymıs. Kafasını o buldu bebeğimin ve iki tane kist gördü. Kist görür görmez asistanı çağırıp down sendromlu oldugunu nasıl anlarız diye sordular kiz basimda sayarken burun kemiğini göremiyorum bir kolunu göremiyorum diye sayip durdular ben aglama krizine girdim. Beni perinatolojiye yonlendirdiler. 4lu test yaptırırsın riskli çıkarsa karnından sıvı alırlar dedi. Ben de ne sıvısı yaptırmak istemiyorum ne diyorsunuz var mı bir çözümü diyorum. Oyle bir çocuğa bakmak istiyorsan aldırmayabilirsin dedi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ne yapacağımı bilemedim. Tum hastanede ağlaya ağlaya dolaştım. Ve aksam en sonunda kendi doktoruma gittim. Evet jki tane kist var ama küçükler dedi ki zeynep kamilde kistlerin boyunu bile olcmediler. Kendi doktorum suan için başka hiç bir anomali yok detaylı ve 4 lu test sonuçlarını getirirsin bir daha bakariz ama kesin değil dedi içimi rahatlattı. Kafayı yiyecektim.