Seref canım ben doktorumdan memnun olduğum için sancaktepe bölge hastanesine gidiyorum ama sana uzak olabilir.
uzak olmazsa Sancaktepe bölge hastanesi Rukiye Sedef Kılıç.
Ataşehir avicenna Nuran hanıma kardeşim gitti çok memnun kaldı istersen bir araştır.
devlet hastanesi için bildiğim evet doktorlar iyi ama doğum konuda çok iyi olduklarını söyleyemem çünkü acil olarak gidersen kesimhane gibi duydum benim arkadaşım zeynep kamilde doğum yapmıştı bana ilk söylediği ne olursa olsun özele git gizem olmuştu.
ama ben burada çok memnun kalan insanlarda gördüm duydum herhalde şans meselesi bu😂