Msd26 çok şükür sizin adınıza sevindim benim cidden tavan yapmış durumda Allah’a şükrediyorum yine dee 🙏 doktorum da bı haftalarda tavan yapıp azalacak demişti o günleri sabırsızlıkla bekliyorum umarım nefret ettiğim şeyleri tekrar yiyebilirm özellikle yumurtayı 🙏🙏