mavibahar UmayAsya ben 2 li aldım. 1 büyük 1 orta boy vardı içinde. Annemde aynı almış. 😊 Bir tane de minik alayım dedim. Tamamdır. Kullanmadığım 2. Çocuğuma kalır inşallah 😁😁😁
mavibahar UmayAsya hepsi de gaz olmasın diye özellikli. 😊 Kutuların içinde bi yerde yoksa resmini de atardım. 😊
Babyy1S Sevo03 emzik wee aldm biberon nuk aldm hic biride meme reddi yapmadı temizliginide kaynamis suda bekleterek yapiyorum