Tugcensar sirinyerde tahir ozgudere gidiyorum genel cerrah ve jinekolog muayene ucreti en son gittigimde 250di zam oldumu bilmiyorum haftaya gidicem. Cinarli ile anlasmali dogumu orda yaptiriyor bana dogum ucreti 4500 dedi. Ilk dogumumda onda oldu herkesin sikayet ettigi sezeryan agrilarinin hic birini yasamadim ben. Vandan dogum icin ona geldim gene :)