ynshtc allahım yalnız değilmişim bu konuda 24 haftam bitmek üzere ikiz hamileyim kafam da hep bir sorun ya erken doğarlarsa ya öyle olursa ya böyle olursa hamileliği Zehir ediyorum kendime ufacık bi yerim ağrımasın doğurcam sanıyorum kendimi bıktım artık bunları düşünmekten okuduğum bütün olumsuz postlar sanki başıma gelicek gibi olumsuz bişey okuduğum da düşünmekten yoruluyorum artık😔