yasemin333 Deletedmom9 100 tl olmuş ya canım dün de post açmıştın iki kişi 100 oldu yazmış görmedin sanırım.
Deletedmom9 yasemin333 Bildirim de dün sıkıntı yaşadım galiba gelmedi bana 🥰 100 TL iyiymiş başka hastanelerde çok fazla artmış
yasemin333 Deletedmom9 bize indirimle 90 falan olur sanırım normal yine de 😊 doğum ücretleri de artmıştır.
Deletedmom9 yasemin333 Aynen normalmiş 17 18gibi gidecem doktora soracam muhasebe bölümüne doğum fiyatını 👍🏼
yasemin333 Suzitysz lotustaki kadın doğum doktorlarının ücretleri aynı değil farklı hepsi birbirinden
yasemin333 Suzitysz ben Tuna hocaya gidiyorum memnunum , Gülnur Çiftçi’ye de giden çok ondan da memnun olduklarını duydum bana suratsız geldi en başta gitmiştim bir kere gebelik öncesi.Bu ikisi de normal doğum yanlısı sanırım.
Suzitysz mrs_elisah doktorlar arasinda fiyat farki mi var sonucta ayni hastane miye boyle bişy yapiyolar ki
civcivimm_ 100 oldu canim 2 aydir muane ücreti 100 tl veriyoruz doğuma da 2 bin diolar hem normal hem sezeryan doktor girince