Gamze18 benim hep tek taraflı ağrım. sağ kasık. çok yeniyim 5+2 deyim. 2 kez vajinal muayene oldum keseyi çok zor gördük. kendi kendime diyoeum yani bu kadar ağrılı olması normal mi diye? Allah korusun ilk gebelik kaygı, korku heyecan hepsi birarada yaşanıyor. İnşallah sağlıkla alırız kucaklarımıza❤️