Benim de 7 +5 bu son 1 haftadır falan azaldı ama hala kramp ağrı vs yaşıyorum mesela biraz eğildim kalktım bulaşık makinesini boşalttım hemen sancı girdi. Doktor düşük riskin yok yine dikkat et kendine ama ağrı olur rahim bomboş yapı iken içi dolu ve sürekli büyüyen bir yapıya dönüyor korkma demişti