Ben de 30 haftalık hamileyim 13. Haftamdan beri rengin hocaya gidiyorum her gittiğimde anne şevkatiyle karşılıyor gerçekten çok iyi herşeyime cevap veriyor güzel güzel konuşuyor çok rahatlatıyor ama denildiği gibi muayene ücreti 180 sgk indirimi falanda uygulanmıyor. Doğum 4250 içinde covid testi de var. Ama konyanın sayılı iyi doktorlarından. Ben ilk başta büyükşehirde nihal hocaya gitmiştim gerçekten ağzı dualı ama insan kendi seçiyor bence doktorunu ben bi elektrik alamadım. İkincisinde nil okura gittim ondada aynı şekilde rengin hocaya gittiğimde aradığımı buldum dedim çok iyi bi doktor şiddetle tavsiye ediyorum