Nrkls niye öyle bir yol izledi bilemem, eşi dostu değilim ama yeterli ekipman yok deyip göndermesi sizin için daha iyi değil mi? Üstesinden gelemediği bi durum var belli ki? Ki çoğu ekipman tıpta yada devlet hastanelerinde oluyor sadece medıcana, medova, Farabi gibi hastanelerde bile eksik olabiliyor Sibel hocayı bende çok duydum oda şu anda medıcana ya geçiş yapmış bildiğim kadarıyla.