İçecek suyu varsa gelir canım sen kendini strese sokma aynı durumu bende yaşadım günlerin nasıl geçmediğini sürekli acaba bir şey mi oldu noldu diye düşünceler içinde olduğunu cok zor bir durum. Doktorumuz bize de aynı şeyi dedi kalp atışı bebek gayet normal ama kese küçük dedi 8. Haftayı atlatırsa sıkıntı olmaz demişti çünkü vucut bebeği sınavlara sokuyormuş eğer atlatamazsa malesef kalp duruyormuş bizimkiside öyle oldu 9. Haftada kalbi durdu. Bunun aslında şükredilmesi gereken bir şey olduğunu sonrada anlıyor insan çünkü bir anormallik olduğunu gösteriyor sonuçta Allah sağlıklısını vermesi için bir kapı açacaktır insallah. Benim kanamalarımda oluyordu kese küçük olup sağlıklı doğanlarda var Allahın dediğinden başkası olmaz kendini Allaha teslim et bu konuda bende cok cok araştırma yaptım çok nadir görünen bir durum sanırım çünkü tatmin edici hiç bir şey yazmıyor etrafta. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bol bol dua et❤️