_Sahra Merhaba 6 haftalık hamileyim doktorum kesemin küçük ve düzensiz olduğunu söyledi bu şekilde gebelik geçiren varmı bebeğim sağlıklı düşük olmadan doğsun istiyorum bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen 🌺
[silindi] Sıkı takibe alıcaktır doktorun sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip ettin Rabbim inşallah kalp atışını duyduğunuzda daha çok rahat edersiniz
_Sahra [silindi] sizinde kese küçüklüğümü vardı bişey olsun istemiyorum çok dikkat ediyorum her kese küçüklüğü düzensizliği düşüklemi sonuçlanıyor merak ediyorum 😔
[silindi] _Sahra hayır illâ düşük olacak diye bir şey yok istirahat edin bol bol ağır kesinlikle kaldırmayın ev işleri biraz daha hafif yapın yormayın kendinizi fazla
_Sahra [silindi] içimi rahatlattınız teşekkür ederim ❤️ miray2015 kaç mm olduğunu bilmiyorum maalesef doktorum en son kontrolümde bebeğin gayet sağlıklı olduğunu kalbinin attığını fakat kesenin küçük ve düzensiz olduğunu söyledi
[silindi] _Sahra sız içinizi ferah tututun bol bol dua edin Rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı da nasip eder🤲😇
[silindi] Benim de düzensiz doktorum ile takip halindeyiz. Kalbini bozma. İnşallah hayırlısı olur. 6 haftalık benım de.