Laylaaaa121212
Çok da aktif olduğumu söyleyemeyeceğim 😃 Pandemiye denk geldi zaten hamileliğim, hiç bir yere gidemiyorduk. Sayılırsa sürekli görüştüğümüz bir çift arkadaşlarımızla mangala giderdik ayda 3-4 defa 😃 Bir de doğumdan 4 gün önce eşim artık doğurayım diye 2 gün zorla 2 saat yürüttü beni, sonra yağmur başladı son 2 gün yürüyemedik 🤦🏼♀️😅 Yani özel olarak bi egzersiz nefes alıştırması spor va yapmadım ama genel olarak aktif biriyimdir, hasta olunca bile hiç atmam kendimi yatağa üstüne düşerim. Zaten hamilelikten önce de hafif kalça ve karın egzersizleri yapıyordum şekilli kalmak için. Hamilelğimin son haftası misafir bile ağırladım 😂Aşırı büyüüük bir göbeğim vardı 🥺🥺Bir de en önemlisi sanırım kilolu olmamam, 50 kilo hamile kaldım, zaten 5 kilo da almak istediğim için iştahım açılınca kendimi kasıtlamadan ve tabiki suyunu da çıkarmadan kilo alma kaygısı olmadan istediğim her şeyi yedim. Stres sıkıntı çok çok azdı hamileliğimde. Nedense garip bir şekilde de doğumdan hiç ama hiç korkmuyordum, normal ya da sezeryan hiç endişem korkum yoktu onun da etkisi büyük diye düşünüyorum 😅😅😂 Genel olarak pandemiden dolayı çoğunluğunu evde yatarak geçirdim yani hamileliğimin- şunu ye bunu yap diye karışan kimse olmadan, stressiz rahat bir hamilelik geçirmeme bağlıyorum ben 🤷🏼♀️😃😃İlişki hiç bırakmadık, ilk ayda bile yaptık. 37.haftada lanet bartolin apsem vardı o olunca bıraktık ilişkiyi 🤢🤢