Iraz bana sağlık ocağındaki ebe önemli olan 2. Doz demişti, 1.cinin önemi yok 2.ciden sonra seni korumaya başlayacak demişti🤷🏼♀️ Bence sağlık ocağındaki doktorunuzla görüşün geç değilse ve yaptırmak istiyosanız yaptırın. Doğumda çok faydası olacaktır pisliklerden aletlerden bizi korur