Acemi_anne04 Kızlar perşembe günü aşı oldum sol kolumdan çok fazla agrıyor bugünde şişti parmaklarım uyuşuyor ne zmna kadar sürer geceleri agrıdan uyuyamıyorum😔
Melosss_4433 Acemi_anne04 ayy pazartesi de ben olucam az önce post açtım korkuyorum diye 🤦buz koyuyorlar diye biliyorum araştırmalarıma göre
Ffundaaa Acemi_anne04 1 hafta sürüyor maalesef benım koluma felç ındı zannettim eve geldıgımde 😁 ama ikinci tozu ilki gibi çok ağrılı degıl hatta hiç degıl dıyebilirim🚗
Acemi_anne04 Melosss_4433 korkma canım vurulunca hissetmiyorsun agrıyı o gün hafif sızlıyordu kolum ama ben sol tarafımda hep uyuyabiliyorum sag ve sırt üstü yatamıyorum o gece üstüne uyuyunca artık iğne vurulan yer şişmişti kolanya sür dedi saglık ocagı ama birsey olmadı
Acemi_anne04 [silindi] 5.ayda olunuyor canım ben 20 haftalıkken oldum şimdi 2 dozuda 24 haftalıkken vurulcam
Iraz Acemi_anne04 2. Doz vurulmazsa skntı oluyormu ben o dönemde covid dim olmadım sağlık ocağı da hiç beni arayıp çağırması kontrol var vs yada aşın var diye
Zeynep12- Ben ilk dozun agrısını 10 gun çektim cok agrıdı geceleri uyutmadı hiç ikinci dozuda pazartesi yaptıracağım umarım bu kadar ağrımaz 😟
Hulyapoyraz Bnde persembe gunu oldum hemsirem bu aksam dikkat et ustune yatma agri yapmaz dedi oglede oldu agri olursa buz koyarsaniz 2gune gecer ztn
Ffundaaa Acemi_anne04 diyorum yaa ben felç indi koluma dedim galıba 😁 doktoruma dedım 2. Aşıyı yaptıramayacagım dedım o agrıyı çekmek istemiyorum dedı :( dedı kı mecbursun. Ağlaya zırlaya gıttım esımle 😁 ilk aşı da genelde böyle oluyormus ama ıkıncısı çok rahat inan ki 💓
Hulyapoyraz Acemi_anne04 ay cok kotu olmustur benim ilk gebeligimde Ogle olmustu kac gun cekmistim bunda cok dikkat ettim cok gecmis olsun buz koy canim agrisini alir ins