Hkk0809 dediğim gibi kendini ayakta tutacak şeyler ye yeterli. Doktoruma ağlıyordum hiç bişey yiyemiyorum diye o da yiyebileceğin illaki birşey vardır demişti benimde deneyince tost hoşuma gitti. Makarna yoğurt pilav patates vs yiyordum başlarda onlardan da acaip tiksindim ama onları da severek yiyebilen var. Demem o ki bana yarayan başkasına yaramayabilir ya da başkasına yarayan bana yaramayabilir ama çoğu hamişler genellikte peynirli tost yiyor mideyi yatıştırıyor. Yudum yudum ye çok yeme mideni rahatsız etmeden Allah yardımcımız olsun inşallah 🙂