Beyzan aynen öyle. Bence anneliği eşsiz kılan şey de bu zaten. Daha henüz içinde bir mercimek kadarken başlıyor serüven. Sevmeye başlıyorsun merak ediyorsun,planlar yapıyorsun hayaller kuruyorsun ve bu serüven ömür boyu sürüyor. 90 yaşına da gelsen yine evladım evladım diye yanıp tutuşuyorsun. Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın