Adonis01 mom9792 Ben 28+6’da gittiğimde 1348 gramdı bebeğim . Boyunu hiç söylemedi doktor sadece babası da sen de uzunsunuz bebeğin boyu normalin üstünde dedi bir ara o kadar .
Sedazzz Geçen gün gittim 33 haftalık 2200 gram dedi haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi yarın 34 e giriyorum kısmetse pek iştahım yok ve mide bulantilarim var sabahları zorla kahvaltı yapiyorum
Ayseur [silindi] bu haftada kilosu az dedimi doltorunuz ben bu gün gittim 33 +4de beneğimim 2 hafta geri olduğunu ve kilosu 1800 düşük dedi endişelendim
Deniz1634 Dün gittim 23hafta ile uyumlu 550gr i geçmiş dedi bir hafta geriden geliyo neden bilmemki geç döllenme olabilir demişti ama
Azad41 27 haftalık gittim 1133 gr dedi diğer bir doktor da 967 gr dedi hangisi doğru bilemedim cihazdan cihaza fark edermiş ama gene merak ediyor insan
Busraveminisi1 esraizmirli yok kuzum ya bekliyoruz eli kulağında belirtiler varda paşamın keyfi gelmedi daha😂🙈😍amin hepimize inşallah
NurSema01 mom9792 37+3te 3200 gr 51 cm idi 😂 eskiden muz mandalina ve yoğurt yerdim ama doktor normal doğum istiyorsan kes artık onları çıkaramazsın bu çocuğu bu gidişle dediği için bıraktım onları yemeyi hurma yiyorum doğsun diye 😂😂
ecedrsn mom9792 24+3 hafta dayız 750 gr dedi doktorum ama iyi mi kötü mü kilosu aklıma gelen soruları da unutuyorum bebişi görünce 🤭
Asude967 Ayseur bnde perşembe gittim tam 33 tü 2100 gram geldi göbek çevresi bir hafta geri baş ve boy uyumlu dedi 😞
AsiyeA Ayseur benim de az ne yapacağız bilmiyorum yemediğim şey kalmadı bir neden de yok. 32+2 de 1615 gr su