Ketenn ben 36+2deyim ve dün kontrolde doktorum 3300gr dedi, bebek pozisyonundan kaynakli olcumlerde bir hata olabilir haftaya bakalım nasil cikacak kilosu dedi ama eger boyle giderse nornal dogum zor gorunuyormus. Acaba hic pozisyon kaynakli sonradan degisik kiloda cikan bebis olmus mudur😔 8 gün önce 2700dü nasıl oluyor bu iş anlamadim