Kızlar ikizlerime hamileyim hiç bi ağrı sızı hissetmeden kontrol diye çıktığım evden hastanede ile sevk edildim . 5 mm idi . Daha da 19 haftalıktık . Şükür iyi geçti 31 haftayı bitirdik bugün. Belki mutsuz Ümitsiz olan aklına takılan Bir hamiş vardır ilham olsun istedim . Bende allahın izniyle vaktinde sağlıkla kucağımıza alırım . Her zaman pozitif düşünüp stresten uzak yaşıyoruz ☺️