Beyzanttt bana da 10 Nisan dedi doktor, normal doğum düşünüyorum. Şimdiye kadar baya kıyafet aldım, battaniyeleri falan da hazır bi paket bebek bezi aldım indirimde, ıslak mendil aldım yenidoğan için o da indirimdeydi. Burun aspiratörü, tırnak makası, müslin örtü, ağız mendili, travel set bebek arabası aldım. 1 tane 10lu hastane çıkışı, üç tane 5li hastane çıkışı var. Bol bol zıbın, pantolonu falan var.