Beyzanttt benimde Nisan sonu gibi gelicek bebeğim inşallah, ben hazırlıkların çoğunu tamamladım 🙈Bebeğimin beşiği, ilk 6 ay kıyafetleri, küveti, şampuanları, emzik, biberonu, kendim için gümüş kapak, gögüs pedi, lohusa geceliği, pijama takımı gibi şeyleri aldım.. Bir oda takımı kaldı o da nisana kadar yetişir diye düşünüyorum 😇