Ftm_binboa17 16+2 deyim şuan az önce durduk yere iç çamaşırımda şaffaf akıntı geldi. Beyazımsı değildi o zaten geliyordu ama bu kez farklı geldi bebeğin suyu falan mı gelen yoksa yaşayan var mı bunu doktora gitmelimiyim 😞
Emeldikici Ftm_binboa17 canım avuç içini dolduracak kadar sıvı suysa eğer doktorunla görüşmen gerekiyor. Ama bayanlarda olan normal akıntı gibiyse korkma hormonlardan dolayı akıntı gelebiliyor
glnzem Ftm_binboa17 aynısı bana da oldu o haftalarda. Hemde iki yemek kaşığı falan yani ben kanamam oldu zannedip çok korkmuştum. Sonra baktım su doktorumu aradım hemen korkmana gerek yok akıntı o dedi bir sonraki randevumda gittiğimde bebeğin suyuna da baktı herşey normal korkma dedi
Kediannesi123 Ftm_binboa17 bende de geçen hafta oldu tabi bizim haftamız daha küçük progestan kullanıyordum ondan olmuştur önemlidir şey yok dedi doktor ama ben hemen sonraki gün kontrole gittim dayanamadım sizde ilk fırsatta gidin içimiz rahatlasın 😌
Ftm_binboa17 Emeldikici akıntılarım oluyodu ama beyaz oluyodu bunda renk yok ama avuç içi kadar değil bir çay kaşığı gibi galiba ilk hamileliğim anlamıyorum da 😞
Emeldikici Ftm_binboa17 korkma canım bazen o şekilde de olabilir ama için rahat etsin sor yine doktoruna çünkü bende içim içimi yiyeceğine sorayım diyorum doktoru o kadar sık boğaz ettim ki gerçekten bana iyi dayandı biz çok evhamlı anneler olacağız anlaşılan ☺️
plakayerli Ftm_binboa17 benim her zaman geliyor çay kaşığı kadar su akıntım. Hamileliğin başından beri
Kadze Ftm_binboa17 alıntıdır o zaman o cnm.bnmde su gibi ince geliyor miktarı fazla ise Dr gitmem gerekir ama bir çağ kasigi kadarsa bnm hep oluyor o beyaz akıntı dışında böle ince ince su gibi akıntı oluyor bazen
Ogi34 Ftm_binboa17 canım idrarını kaçirmiş olabilirsin bende aynı öyle oldum doktor rahim açildigi için idrar demişti inşllah seninde öyledir
gamzosgamzos O haftalarda benimde olmustu cok ama cok korkmustum bildigin suydu cunku rengi gectim kivamida yoktu tabi gun icerisinde 3 4 defa gelince hemen aksam doktora gittim alttan muayene etti mantarmis cok şükür fitil kullandim gecti
Ftm_binboa17 gamzosgamzos mantar mııı oda mı böyle yapıyo bakayım başka gelecek mi Pazartesi doktora mı gitsem 🥺
gamzosgamzos Ftm_binboa17 yaaa evet bende cok sasirmistim daha öncelerde mantar oldummu kesik kesik akintim olurdu ve hic kasintimda yoktu
Ftm_binboa17 glnzem ay içim biraz rahatladı haftaya gidinceye kadar ölür ölür dirilirdim sağolun ya 🙏🏻
Ftm_binboa17 Emeldikici hiç sorma diyorum ki bazen daha kaç ay bu evhamla nasıl bitirecen hamileliği ☺️
Ftm_binboa17 Kediannesi123 gidecem gidecem zaten cinsiyetimiz netleşmedi onun için gidecektim bahanemde var 😂
Kadze Ftm_binboa17 annelik öle bişi uykuda düğün sesi dahil bişey duymayan ben bebek nefesine uyanıyorum herkes şok tabi😂😂 anne olunca herşey başka korkular tedirginlik heyecan