MehZey bizde bugün 39+6 aldık yarın kontrol var yine geçen hafta başı inmemiş Di ama cumadan beri sanki indi karnım düştü gibi geliyo bana sancılarım da belimden kasıklarıma vuruyo 3 gündür dün sabah uyandığım lavaboya koştum baya sıkışmıştım iç çamaşırımda ıslaklık vardı bende belki çok sıkışık olduğum için uyku esnasında kaçırmış olabilirim diye düşündüm az önce uyandım yine sıkışmış bir vaziyette koştum Bi baktım yine ıslaklık var acaba suyum azar azar mı geliyo dün dikkat ettim bütün gün bişey gelmedi