Hayırlı günler herkese gelen giden yok bizde yine her gün post açıyorum boş doğuramıyorum dedim boş dün 2 defa çatı muaynesi oldum bizimkini tetiklemedi hantal oğlumun keyfine kaldık hala göbeğim yukarıda güya başı kanalda onu da çıkarmıştır benim oğlan tüm heveslerini kırdı geçti 🥴
Doktorum sali günü son günün dedi konturole gidip ne gibi bir yol izliycez diye oturup konuşucaz üzerine
Bugün temizlik yapıcam akşama kadar ümitliyim belki gece sancım tuttu 😃 sizin ne planınız var çocuğu çıkarmak için 😂