heyymomm merhaba arkadaşlar. daha 35. haftadaydım ultrasona göre ama nstde sancım çıktı ve hiçbir şey hissetmiyorken evde hissettiğim zamanlar kim bilir kaça çıkıyordur diye endişe ettim. ve bebek 33. hafta ile uyumluymuş. bundan önce hep haftasıyla uyumluydu. sancım olduğu için ve bir gün önce çok hafif kanamam olduğu, enfeksiyonum da olduğu için erken doğuma karşılık hızlı kilo aldırmam lazım. doktor bir yöntem söylemedi siz biliyorsanız öğrenebilir miyim? ben şu an 35. haftamda 61 kiloyum onu da belirteyim.
Burciin19 heyymomm ben her sabah bir tatlı kaşığı pekmez içiyorum. Kaşar yiyorum faydası oluyor deneyin 😍
archmom heyymomm canım avakado , bal , süt , armut , pekmez bunlar direk bebek ile alakalı besinler oldugu için bunları biraz daha fazla tüketebilirsin. Ben bunlara agırlık verdigimden beri bebiş 1.5-2 hafta öne geçti .
Bir_anne12 heyymomm pekmez tahin her sabah tüketiyorum muz ara öğün özellikle fındık bunları yemeye özen gösterin
tatli_hamiss53 Canım moralini bozmak istemem ama oyle ne bulursam yiyeyimde bebek kilo alsın diye birşey yok o tamamen senden ona giden besin gönderen damarın kan akışıyla alakalı. Ablam 37 haftalik 33 hafta uyumluydu 4 hafta geridendi ve kuvozde 4 gun kaldı kafana takma boyle şeyleri rahat olmaya bolll booll dinlenmeye özen göster.
heyymomm tatli_hamiss53 anladım canım ben yine deneyeyim de olmazsa bile en azından denedim derim. çok teşekkür ederim bol bol dinlenicem inşallah🥰
Burciin19 heyymomm üzüm pekmezi içiyorum ben aç karnına. Kan değerlerimde düşüktü iki haftada onlarda normale döndü
heyymomm Bir_anne12 @Ortmenanne16 Kadze çok teşekkür ederim önerileriniz için hepsini denemeye çalışıcam🧡
Kadze heyymomm süte nesquik ve kaşar peyniri tek geçerim son hafta bebeğimi 2300 yapabildiysem bu sayede
bus91 Kadze kaşar peynır gercekten bu kadar işe yarıyormu ya ama işlenmiş gıda gercı hangı yediğimiz doğalda anneyede cok kg aldırıyo ama değilmi
Kadze bus91 ben totalde 15 kilo aldım çok yiyordum ama bebek kilo almiodu su azlgii gelişme geriliği vardi son haftalarda ara iice açıldı doğuma giricem die nesquik ve kaşar yedik bolca 1900den 2300e çıktı bir buçuk haftada ki kuvoze de girmedi yetti bana o kilo alımı bile ben kendim alır mıyım diye incelemedim bir sene sonra hamile kaldığım kilo unda altına düştüm yani dert etmedim kiloyu bebek alsın da boşver sende al verilir
bus91 Kadze ayy tabiki orası öyle kg verilir ben gerçektn bebek alıyor mu dıye sordum bazen dıyorlar ya bunu yiyorsun ama sana yarıyor dıye çok şükür sağlıkla büyütün evladınızı
Kadze bus91 yok yok alıyor ben 37.haftada dört hafta gelişim geriliği ile doğuma girdim ve sdce on günde falan bir buçuk haftada 400gram aldı ki 2kilo üstüne çıkması bnm için yeterliydi ise de yaradı haftan yakinsa doğum yakisna dene son haftalar alır bebek kilo