Emel38 anladim ya aslında sadece rabbime dua etmek ten başka bisey yok ben her şekilde kabulum ama bebeğim zarar gormesin acı çekmesin dünyaya gelip bide gözümün önünde acı çekerse bu sefer ben nasıl hesap vercem allaha rabbim hayırlı evlat verin eli ayağı düzgün