Ben 2 doktor değiştirdim ikili test için.. Biri amniyosentez ama düşebilir dedi..digeri gerek yok herşey iyi ultrason güzel ,kanda iyi çıkmış sadece yastan dolayı riskli olabilir dedi..3 hafta sonra gel omurilikte açıklık var mı ayrıntılı ultrasondq bakalım dedi..farklı doktora danismakta yarar var.