Simaykeskin Basak0503 genelde hepsinin iceri ayni firma farki var omega3 ve multivitamin iceriyor hepsi banada previt positive verdi doktorum
Basak0503 Ebruklfgul valla sabah tok karnına günde 1 defa kullan dedi ama eczane öyle söyledi. Doktor sadece yazdı verdi bişey demedi kafam karıştı acaba bi sıkıntı olur mu bende. Diğer ilaç selovita -d3 vitamini
Ebruklfgul Basak0503 bilemedim ki😄 diğer ilaçlarımız farklı olunca. Normaldir bende senin doktorunda onu uygun görmüştür sonuçta can taşıyoruz yanlış yönlendirceklerini sanmıyorum ben.
aslihangacal Basak0503 bana da dün ferrum ve elevit yazdı dr falat sabah akşam yemeklerden yarım saat önce dedi, eczacı da elevite günde bir kez tok yazmış ferruma hiçbir şey yazmamış kafam karıştı
Busranur_06 aslihangacal eleviti günde 1 kere tok karna dedi doktorum bana canım ama içemiyorum pek ben kokuyo hap bana
AybukeA Bana da imom yazdı, gebeliğin basindan beri de d vitamini aliyorum, dusuk çıkmıştı d vitaminim doktorum yazmıştı. Imom gercekten cok kötü kokuyor ama mecbur iciyorum 🙄
Neseli5 Mnevvr53 sadece bu ilacımı verdi doktorunuz banada bundan yazdı sadece Yumurta yemiyorum dedim diyemi bilmem 😃 ayrıca gyno ferro sanol verdi 2si ağır gelmez mi bilmem
Mnevvr53 Neseli5 omega zaten agir birsey degil vitamin sonucta diger ilaci ne icin kullaniyorsunuz odami vitamin
Busranur_06 aslihangacal inşallah etmez daha tableti çıkarır çıkarmaz kokusu şey yapıyo zorla İçiyorm resmen
Mnevvr53 Sibell78 cocugumun gelisimi ve kilosu baya iyidi 37 haftalikken dogum yaptim ultrasyonda 4 kg ydu dogumdan sonra 3550 kg oldu bu ilaci basladiktan sonra 1 yada 2 hafta önde gifiyordu gelisimi
Mervekaradag Basak0503 ben 11. haftamdan beri demir ilaci kullaniyorum gyno ferro sanol. Vitamini mi degistirdi ilk baslarda maxiper multivitanimin kullanirken vitafemin dha ya gecmemi istedi icinde balik yagi falan varmis onu kullaniyorum.
Ccff3435 Basak0503 bana gynoferon kan ilacı yazdı d vitamini ve magnezyum kullanıyordum zatem. Doğuma kadar devam dedi.