Annecik35 ben düşük yaptığımda gittim rezil etti beni doktor uykusu vardı sanırjm gece 3 müydü neydi. Karın ağrısıyla gittim gaz ağrısı dedim uzan Altan muane edicem dedi kanamam yok dedim dedi ki uzan ben senin niye geldiğini biliyorum istemiyorum dedim ultrsona soktu bi bastırdı karnıma eve geldim kanamam başlamıştı. Meğerse ikiz gebelikmiş bi tanesi düşmül bi tanesi kalmış hiç kimse fark etmedi ben asla o hastanenin yanından bile geçmem.