Bende oraya gidiyordum doktorum mehmet bora beydi çok memnundum doğumda acilde o olmazsa başka doktorun doğuma girdiğini söyledi ağrım olduğunda acile gittiğimde pek ilgili davranmadılar baştan savıp yollladılar zaten acilde bi tane doktor var o da doğuma girdiğinde saatlarce acilde bekliyosun idrar yolu enfeksiyonumu ve mantarımı farketmemeleri de çabası 8. Ayımı tamamlamak üzereyim onlar sayesinde kronikleşmiş enfeksiyonum var erken doğumu tetikliyo bu yüzden ben hiç bi şekilde memnun kalmadım ama annem orda doğum yaptı sezaryenle özel oda için önceden isminizi yazdırıyorsunuz gün varsa ayırıyolar yoksa diğer odalara veriyolar