Brcu1 Merve6521 Merve6521 8+4 üz canım şu an yüz yüze konuşamadık dr la o yüzden siZlerle paylaştım canım teşwkkür ederim
zynn Brcu1 değeriniz öyle aşırı yüksek değil. İlacı düzenli kullanın. Asıl kullanmazsaniz bebeğe zararı var. Sizi gebeliğe bağlı artmıştır, normalde zaten 1-4 arası normal kabul ediliyor. Ama gebelerde 2.5 altı isteniyor. Sizinki çabuk düşecektir.
meraklianne1 Brcu1 benim 8 çıktı ilk ay ikinci ay 4 e düştü şuan ilacımın dozunu arttırdılar levetron kullanıyorum ilacı kullanmazsam doktor bebeğimde zeka geriliği olacağından bahsetti sende aksatma mutlaka 😊
Yesimozdal Brcu1 Hayır hiç korkma bu ilaçların bebeğe hiç zararı yok asıl kullanmazsan bebek etkilenir o yüzden rahatlıkla kullan
25moonlight-2021 Brcu1 hayır bebeğe bir zararı yok aksine içmezsen çocukta zeka geriliğine sebep olur
SimliKelebek Brcu1 benimde hamilelikle birlikte yüksek çıkmıştı, 3 ay boyunca 125 mg’lık düzenli kullandım. Şimdi 4 aylık hamileyim, son tahlilimde düşük çıktı tahlil yaptıracağım her ay kontrol edeceğiz düzenli olarak.
Pella Brcu1 benim de 6 çıktı ilaca başladım 22sinde kontrolüm var değerim düşmüş mü bakılacak ama korkma asıl içmezsen o zaman sıkıntı çünkü bebeğin zeka gelişimini tiroit etki ediyor.
Sevo03 Brcu1 ben de kullanıyorum bana bebekte zeka ve bedensel gelişim geriliği oldugunu söyledi. 26. Haftamda başladım gec oldugunu söyledi.