Bebeğe bir zararı yok ilacın kullanın, çünkü bebeğin beyin gelişimini etkiliyor tsh. Doktorunuz sizin durumunuza göre gidişatı belirleyecektir. Son aylarda yükselme yaşanabiliyor bir de başında daha düşük olsa bile.Ara ara kontrol ettirmeye devam edin