Oğlum 2 yaşinda ve 8 haftalik hamileyim.
Plansız bir gebelik oldu,oğlum 4 yasindayken kardes düşünüyorduk ama nasip böyleymiş.
Bulanti ve hazimsizlik yaşiyorum yemek yemediğim için de ciddi bir halsizlik oluyor.
Oğlum da çok hareketli ve birlikte oyun oynamak istiyor.Dinelenemiyorum,uzandığım zaman gelip tepeme çıkıyor.Ailem uzakta eşim yardimci olmaya calisiyor. Elber gececek diyerek teselli ediyorum kendimi.😊