5 aylik kizim var 10 haftalik hamileyiim. Şükür çok zorlanmiyorum biraz halsizlik var uykum geliyor onuda kəzəm uyudukça uyuyuorum bence çocuk küçüken ikinci çocuk düşünülmeli çünki çok zorlanmiyorsun daha yürümüyor etrafı dagitmiyor benim fikrim yani. Allah herkesin yardımcısı olsun insallah 🙏