Bademmmm benim de 28. Haftada basladi yuksek tansiyon problemim, 14/8lerle , ama.sonra ara ara 15/9 kadsr cikmaya basladi. Doktorum ilac kullandirmiyor. Ama tuzu sekeri , hamur isi gibi karbonhidratlari tamamen kestik. 1-2 hafta icerisinde dusmeye basladi . Kucuk tansiuon 9′u gecmedigi surece cok sorun olmadigini soyledi. Idrarda ciddi protein kacagi da var ama tansiuon asiri yukselmedikce bebegi tutmaya devam ediyoruz insallah. 33+4deyim su anda insallah boyle devam ederiz. Tuzu mutlaka kesin derik eger doktorunuz tersini soylemezse. Yemekle odemle cok alakali. Panik yapmayin hemen birsey olucak demek degil. Insallah hayirli gider hepimizin ki