Nursahcelik bendede aynı sorun var. Genelde ben hastaneye gıdınce tansıyonum yukselıyor . Eve gelınce normal bır duzeyde oluyor en son gidişimde yıne yuksek cıktı 14/8 doktor tansıyon ılacı verdı bana bır hapı gun ıcınde ıkıye bölüp içmemi tavsıye ettı . Yanlız ılaç benı cok sersem ettı yan etkısındede yazıyordu oyuzden sadece aksamları ıcıyorum . Gunduzlerıde zaten ölçtüğüm zaman 12/6 /7 cıkıyor. Gun içinde 1 litre suyumu lımonlu ıcmeye calısıyorum dengede tutsun yıne dıye tuzlu hamur işi yememeye özen gosterıyorum . Suan yıne ölçtüm 11/5 cıktı tansıyon kucuk olunca tabı sevınıyoruz halıyle rabbım beterınden korusun hepımızı🍂