Yelizimmmm3447 27+2 bugün kontrolümüz vardı çok şükür her şeyimiz normal ve haftasına göre iyi gidiyor dedi doktorum rahim ağzı kapalı olduğunu söyledi pozisyon için birşey demedi ama hep tekmeleri altta hissediyorum 🙈🤗 Kilosuda 1090 Gr olmuş gayet normal dedi🙈🤗 Çok şükür 🙏🏻